wtorek, 10 lipca 2012

Lakiery Wibo.

W niedziele do mojej kolekcji lakierów dołączyły dwa nowe marki Wibo:
- Wild thing nr 5,
- back to nature nr 7.

Kolorki bardzo mi się spodobały, nie mogłam się zdecydować na wybór jednego z nich, więc wzięłam oba:D
Jeden to taki malinowy róż, a drugi kolor to delikatny brąz, wpadający w karmel (ja go nazwałam nudziakowy brąz:D).


Oto moje zdobycze:
 Na pierwszy strzał poszedł brąz. Jedna warstwa wystarczyła żeby pokryć płytkę paznokcia w pełni, jednak ja nałożyłam 2 warstwy dla uzyskania lepszego efektu. A co do trwałości to się jeszcze okaże.
Tak prezentuje się na moich pazurkach:
Bardzo przyjemnie maluje się tym lakierem, nie robi smug i od razu kryje. I co najważniejsze dosyć szybko schnie.
Lakier wywarł na mnie pozytywne wrażenie. Mi się podoba. A Wam?:)


ok 6zł/7ml


Karola 

1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się ten brązik-ostatnio coś mam fazę na różne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń