niedziela, 30 września 2012

Szminka Colordisiac Instant Attraction

Cześć! 
Kiedyś nawet nie wpadłoby mi do głowy, żeby malować usta na tak intensywny kolor. Ale, ale... Ostatnio mnie coś natchnęło i postanowiłam zamówić szminkę  Colordisiac Instant Attraction z Avon'u. 
Szminka ma ładne, dość eleganckie opakowanie. Bardzo ładnie pachnie, ma idealnie kremową konsystencję i świetną pigmentację. 
Szminka bardzo dobrze rozprowadza się na ustach, idealnie je kryje oraz nawilża. 
Szminka jest trwała, utrzymuje się 2-3 godziny, pomimo spożywania napoi i pokarmów. 
Jestem nią zauroczona. 
Niestety zdjęcia nie oddają w pełni koloru szminki na ustach...
Szminka z połyskiem, bez odciskania ust na chusteczce
Po odciśnięciu ust na chusteczce
Mój M. twierdzi, że ciemne kolory na ustach mi nie pasują. A jak Wam się podobam? 

Karola

2 komentarze:

  1. zauważyłam, że pomadki w odcieniu czerwonym (a może i inne) zwężają optycznie usta. i widzę, że masz podobnie jak ja bardzo wąską górną wargę. dlatego takich pomadek nie stosuję w ogóle. zresztą pomadki to raczej nie jest mój ulubiony kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się bardzo podoba :) od jakiegoś czasu chodzą za mną czerwone pomadki i mam właśnie ochotę sobie jakąś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń