sobota, 20 października 2012

Tarka do stóp od Avon

Cześć!
Nie mam większych problemów, ale uwielbiam chodzić na boso nawet na zewnątrz (oczywiście latem:P). Po takim chodzeniu na bosaka, miałam problem z domyciem stóp. Zazwyczaj najpierw musiałam je wymoczyć, a dopiero później mogłam wziąć się za ich umycie. Odkąd posiadam tą tarkę wszystko się zmieniło. Moje stopy są czyste i miękkie w kilka minut. 
Tarka ma owalny kształt, ale nie wyślizguje się z ręki. Jest ostra i bardzo dobrze ściera martwy naskórek. Na początku trzeba uważać żeby się nią nie skaleczyć, z czasem tarka lekko się tępi. 
Tarka sprawia, że nasze stopy są gładkie i mięciutkie. 
Jest o niebo lepsza od innych tarek i pumeksów, których miałam okazję używać.
   
Gorąco polecam!
Cena: 16zł/szt
Cena w promocji: do 10zł

Karola

2 komentarze: