środa, 11 lipca 2012

Dotleniający krem matujący z energią Q10 - Perfecta.

Cześć!
Dzisiaj Wam pokażę dotleniający krem Perfecty do cery mieszanej z Mikroperłami matującymi oraz Energią Q10.

Długo szukałam kremu, który zmatowi, ale nie wysuszy mojej cery. Podczasz rossmanowych zakupów, wpadł mi w ręce, zaintrygował mnie swoim opisem i wylądował w moim koszyku. Ma bardzo proste, szklane opakowanie, mi się podoba.  No ale nie za opakowanie krem się lubi. 


Krem posiada wiele zalet:
- bardzo szybko się wchłania,
- prawie natychmiast  matowi cerę,
- ma dość gęstą konsystencję (dla mnie idealna),
- przyjemnie pachnie,
- przy dłuższym stosowaniu poprawia koloryt skóry, usuwa krosty i grudki,
- jest bardzo wydajny,
- idealnie nadaje się pod makijaż.




 Jak widać konsystencja jest gęsta.


Nawet duża ilość kremu bardzo szybko się wchłonie i nie zostawi tłustej warstwy na skórze.
Dla mnie ten krem to same ochy i achy:D


Polecam!
Nie żałuję zakupu i czuję, że ten krem pozostanie ze mną na długo.

Karola

1 komentarz:

  1. Używam tego kremu od lat i bardzo lubię:) ostatnio coś mi się popsuł,bo przestał mnie matowić-ale sądzę że to przez te upały :) mam go i podejmę kolejną próbę :)

    OdpowiedzUsuń