poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Moje pierwsze ROZDANIE!

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z rozdaniem:)
Mam dla Was zestaw z Avonu z serii Planet Spa  śródziemnomorska oliwa z oliwek i kwiat pomarańczy.

W skład zestawu wchodzi:
- nawilżające masło do ciała,
- peeling do ciała,
- kojące serum do pielęgnacji okolic oczu.

Wszystkie produkty są nowe i nieużywane.
Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem mojego bloga i wypełnić formularz (nie musisz mieć własnego bloga, wystarczy, że posiadasz konto google). Dodatkowo można dodać notkę lub baner na swoim blogu.

A oto zdjęcie, które możecie wykorzystać do stworzenia baneru lub notki:

Formularz:

Obserwuję, jako:
E-mail:
Notka/Baner: Tak/Nie (jeśli tak to podajcie linka)


Rozdanie trwa od dziś, tj.: 27.08 do 30.09.2012
Zwycięzca zostanie wylosowany i poinformowany e-mailem o wygranej.
Wyniki wygranej podam maksymalnie do 3 dni po zakończeniu rozdania.
Produkty zakupiłam ja i to ja opłacę ich wysyłkę. Wysyłka tylko na terenie Polski.



Żeby rozdanie mogło się odbyć, musi zgłosić się co najmniej 35 osób.


Wszystkim życzę powodzenia!

26 komentarzy:

  1. Obserwuję, jako:Kasia M
    E-mail:poziomka6@vp.pl
    Notka/Baner: nie mam bloga=(jeszcze!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako:fashionsmachines
    E-mail:kupujbizu@gmail.com
    notka:http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako : Testerka Kosmetyków
    Email : martakk1993@interia.pl
    Notka : http://testerka-kosmetykow.blog.pl/2012/08/28/rozdanie-planet-spa/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;) Bardzo mi się podoba ten zestaw , chętnie bym wypróbowała .

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje jako: moni0212
    e-mail: moni0212@op.pl
    notka:http://blog-dla-kobiet.blogspot.com/2012/08/planet-spa-u-karolakg.html

    super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję, jako: Ksymeria
    E-mail: patrycja0606@onet.pl
    Notka/Baner: Tak/Tak http://darmoweprobeczki.blogspot.com/2012/08/rozdanie-planet-spa.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję, jako: agnieszkazg
    E-mail: agoooooosia@gmail.com
    Notka/Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję, jako: Jessie
    E-mail: justynai@op.pl
    Notka/Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako: Kamila Skurzynska
    E-mail: kamila_skurzynska@o2.pl
    Notka/Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję, jako: MissJustinkie
    E-mail: justyna1505@vp.pl
    Notka/Baner: Nie, ponieważ nie posiadam własnego bloga ;( ale może niedługo to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Marta
    E-mail: zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com
    Notka/baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Marta Nawrocka
    E-mail: nawrocka27@o2.pl
    Notka/Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję, jako: youtubowiczka laydys
    E-mail: laydys664@o2.pl
    Notka/Baner: Nie ale udostepniłam info o rozdaniu na moim facebooku :) https://www.facebook.com/laydys.youtubowiczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwator o imieniu Cookie
    dostępny pod adresem eelcia1986@interia.pl
    Nie dodałam notki - ;-(

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako:Kayah Planetakayah
    Email:planetakayah@gmail.com
    Notka:nie

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako:Kayah Planetakayah
    Email:planetakayah@gmail.com
    Notka:nie

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Rincewind99
    E-mail: rincewind9998@gmail.com
    Baner: http://rincewind99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję, jako: joanna haczykowska
    E-mail: glammmx90@gmail.com
    Notka: nie

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Justyna Kowalczyk
    E-mail: justyna.kowalczyk91@gmail.com
    Notka:nie

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję, jako: Sweetheart90
    E-mail: mala5102@wp.pl
    Notka/Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  21. serwuję, jako: sziszunja
    E-mail: maajonez@onet.pl
    Notka/Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję, jako: Sharona
    E-mail: mpiosenki@gmail.com
    Notka/Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję, jako: canonmysli
    E-mail: canonmysli@gmail.com
    Notka/Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  24. Super rozdanie ale nie biorę udziału,znalazłam Twój blog właśnie przez to i dodałam do bserwowanych-to nie byłoby fair-obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może wziąć udział w rozdaniu, a to, że w ten sposób znalazłaś mój blog to nic strasznego:)

      Usuń
  25. Obserwuję, jako: joanna_w
    E-mail: shinuishi@wp.pl
    Notka/Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń