środa, 25 lipca 2012

Bloker Ziaja

Cześć!
Dzisiaj Wam zaprezentuję Bloker z Ziaji.

Kilka słów producenta:
"Skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. 
Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Nie pozostawia śladów na ubraniu."                    Sposób użycia:                "Używać przez 2-3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami. Następnie stosować 1-2 razy w tygodniu. Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano. Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji."
Zazwyczaj nie mam większych problemów z poceniem się, ale zdarzały się przypadki, że w upalny dzień czy też przy większym wysiłku pojawiła się brzydka plama:(
Postanowiłam zaopatrzyć się w ten oto bloker. I muszę przyznać, że nie żałuję tego zakupu. Po zastosowaniu nie ma śladu potu, świetnie sprawdza się w czasie upałów, pachy są całkowicie suche. Efekt ten potrafi utrzymywać się nawet przez 2-3 dni. Konsystencja jest wodnista i bezbarwna, a zapach jest specyficzny, delikatny oraz niedrażniący. Po zaaplikowaniu czuć delikatne szczypanie i swędzenie, jednak to uczucie nie trwa długo i da się to wytrzymać. Ogromną zaletą tego preparatu jest to, że nie zostawia żadnych plam na ubraniach. 
Niestety bloker ma tylko/aż jedną wadę, dość długo się wchłania.
Mimo wszystko jestem zadowolona z jego działania i gorąco polecam!

A tutaj skład dla zainteresowanych:
A co Wy o nim sądzicie?

Cena: 6,99/60ml

Karola

6 komentarzy:

  1. Dopiero niedawno go nabyłam, ale jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam go już długo i też jestem zadowolona, choć to długie wchłanianie czasem drażni, ważne że działa i można spokojnie podnosić ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, długie wchłanianie stanowi dla mnie duży problem, jeżeli jestem spóźniona albo muszę już wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znoszę pieczenia i swędzenia jakie okresowo się u mni epojawia po użyciu Blokera ,ale i tak jestem mu wdzięczna za to ,że jest i działa i za cenę ;-)

    OdpowiedzUsuń