środa, 25 lipca 2012

Bloker Ziaja

Cześć!
Dzisiaj Wam zaprezentuję Bloker z Ziaji.

Kilka słów producenta:
"Skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. 
Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Nie pozostawia śladów na ubraniu."                    Sposób użycia:                "Używać przez 2-3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami. Następnie stosować 1-2 razy w tygodniu. Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano. Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji."
Zazwyczaj nie mam większych problemów z poceniem się, ale zdarzały się przypadki, że w upalny dzień czy też przy większym wysiłku pojawiła się brzydka plama:(
Postanowiłam zaopatrzyć się w ten oto bloker. I muszę przyznać, że nie żałuję tego zakupu. Po zastosowaniu nie ma śladu potu, świetnie sprawdza się w czasie upałów, pachy są całkowicie suche. Efekt ten potrafi utrzymywać się nawet przez 2-3 dni. Konsystencja jest wodnista i bezbarwna, a zapach jest specyficzny, delikatny oraz niedrażniący. Po zaaplikowaniu czuć delikatne szczypanie i swędzenie, jednak to uczucie nie trwa długo i da się to wytrzymać. Ogromną zaletą tego preparatu jest to, że nie zostawia żadnych plam na ubraniach. 
Niestety bloker ma tylko/aż jedną wadę, dość długo się wchłania.
Mimo wszystko jestem zadowolona z jego działania i gorąco polecam!

A tutaj skład dla zainteresowanych:
A co Wy o nim sądzicie?

Cena: 6,99/60ml

Karola

6 komentarzy:

  1. Dopiero niedawno go nabyłam, ale jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam go już długo i też jestem zadowolona, choć to długie wchłanianie czasem drażni, ważne że działa i można spokojnie podnosić ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, długie wchłanianie stanowi dla mnie duży problem, jeżeli jestem spóźniona albo muszę już wyjść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja zazwyczaj aplikuję go przed snem.

      Usuń
  4. Nie znoszę pieczenia i swędzenia jakie okresowo się u mni epojawia po użyciu Blokera ,ale i tak jestem mu wdzięczna za to ,że jest i działa i za cenę ;-)

    OdpowiedzUsuń