wtorek, 9 października 2012

Pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs Super Drama od Avon'u

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was recenzję tuszu Super Drama od Avon.
Czytałam trochę o nim i widzę, że są zróżnicowane opinie. Ja należę do osób, którym ten tusz przypadł do gustu. Chociaż muszę przyznać, że trochę sceptycznie do niego podchodziłam.
Zadziwił mnie troszkę wygląd jego szczoteczki. Myślałam, że będę miała trudności z pomalowaniem nim rzęs. Ale nic bardziej mylnego. Świetnie się nią maluje. Rzęsy się nie sklejają, nie tworzą się na nich grudki, nie osypuje się.
Maskara delikatnie wydłuża i pogrubia rzęsy, ale nie jest to spektakularny efekt SuperDramy jaki mamy okazję oglądać w katalogach Avon. Mimo to uzyskany efekt bardzo mi odpowiada.
   
    
    
    
Jedna warstwa tuszu
Jedna warstwa tuszu
Jedna warstwa tuszu
Dwie warstwy tuszu
  Szczerze polecam!

Cena w promocji: ok 17zł.

Karola 

4 komentarze:

  1. Kiedyś zawiodłam się tuszu z tej firmy i nie wiem czy zdecydowałabym się zakupić coś teraz. Ale cieszę się, że Tobie przypadło do gustu. Pozdrawiam, życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie umiałabym się nim malować, właśnie przez tą niecodzienną sczoteczkę;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta szczoteczka bardzo dziwna mi się wydaje i chyba też nie umiałabym się nią malować. Poza tym kiedyś posiadałam (a nie wiem, ale chyba jeszcze nadal go mam) tusz z Avonu. Okazał się totalną klapą niestety.
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ^^''

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też ta szczoteczka wygląda na dziwną, ale też ciekawą. Widzę że oko nawet fajnie jest pomalowane, więc może kiedyś go zakupię:)

    OdpowiedzUsuń