sobota, 14 lipca 2012

Antybakteryjna maseczka do cery trądzikowej Pertecta.


Cześć!
Dzisiaj chcę Wam pokazać oczyszczającą, antybakteryjną maseczkę na twarz.
Mimo, że nie mam cery trądzikowej wzięłam ją bo podobno fajnie oczyszcza twarz:)


Obietnica producenta:

"ANTYBAKTERYJNA, GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA, która dzięki kombinacji aktywnych składników takich jak wyciąg z gruszki, krzem i glinka termalna dokładnie usuwa ze skóry zanieczyszczenia i nadmiar tłuszczu oraz skutecznie wysusza wypryski. Dodatkowo odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność, a także matuje skórę na wiele godzin. Maseczka ma silne właściwości nawilżające i wygładzające, dzięki czemu cera nabiera zdrowego kolorytu oraz staje się elastyczna i aksamitnie miękka w dotyku."



Muszę przyznać, że ta maseczka pozytywnie mnie zaskoczyła:)
Aplikacja jest bardzo przyjemna, dzięki kremowej konsystencji produkt nie spływa nam z twarzy. Maseczka ma przyjemny, gruszkowo-kremowy zapach, produkt jest koloru szaro-oliwkowego (trudno go uchwycić na zdjęciach).
Kiedy maseczka zaczyna wysychać, czuć delikatnie, przyjemne ściąganie. Zmywa się bardzo dobrze, ja do tego używam wacików bądź gąbeczki. Równie dobrze można zmyć samą letnią wodą.

Efekt końcowy miło mnie zaskoczył. Skóra jest gładka i aksamitna w dotyku, pory są zwężone a zaczerwienienia znikają. Pozostałości po krostkach zostały skutecznie usunięte. Nadmiar sebum w strefie T widocznie się zmniejszył, a cera jest zmatowiona i dobrze nawilżona.
Jak dla mnie maseczka jest hitem. Na pewno będę do niej często powracać.
Moja ocena to 10/10.




A tu skład dla zainteresowanych:

                    

A co Wy o niej sądzicie? Testowaliście już?
10 ml saszetka spokojnie wystarczy na 2 aplikacje.

Cena: 2zł/10ml

Karola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz