niedziela, 9 grudnia 2012

Szampon Alterra

Witam późnym wieczorem:)

Szampon Alterra znajduje się w poręcznej butelce z zamknięciem typu click. 
Kosmetyk ma bardzo gęstą konsystencje. Już niewielka ilość szamponu wystarczy,
 aby spienić moje, długie włosy. 
Szampon ma bardzo przyjemny zapach i jest przeźroczystej barwy.
Na początku, po umyciu bardzo ciężko rozczesywało mi się włosy, ale z czasem się przyzwyczaiłam i wydawało mi się, że lżej się rozczesują. 
Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku, a była to rzecz, którą wygrałam w konkursie klikaczkowym.
Dzięki temu szamponowi moje włosy są miękkie i delikatne w dotyku, ale niestety przetłuszczają się tak samo szybko jak przy stosowaniu innych szamponów.



Ale suma sumarum mogę go polecić z czystym sercem.

1 komentarz:

  1. Ja kiedyś gdzieś przeczytałam że po szamponach z Alterry wypadają włosy i choć czytałam już dużo dobrych recenzji, to jednak nie mogę się do nich przekonać

    OdpowiedzUsuń