środa, 26 września 2012

Żel pod oczy Flos Lek

Cześć!
Jakiś czas temu postanowiłam zmierzyć się z cieniami pod moimi oczami, dlatego kupiłam żel pod oczy z arniką Flos Lek. I co mogę o nim powiedzieć? Hmm...
Żel znajduje się w wygodnej, poręcznej, zakręcanej tubce.
Kosmetyk ma typową dla żeli konsystencję, jest bezzapachowy i bardzo wydajny.
Po kilku pierwszych nałożeniach (szczególnie rano) czułam delikatne pieczenie, ale z czasem to uczucie zniknęło. Żel nie wysusza skóry, delikatnie ją napina i odświeża. Dosyć szybko się wchłania, ale niestety pozostawia lekki film, wiec kompletnie nie nadaje się pod makijaż.
Czy zmniejszył moje sińce i obrzęki? Mówiąc szczerze, w niewielkim stopniu zminimalizował ten problem. Cienie delikatnie się rozjaśniły, ale nadal są. Chyba muszę się do nich przyzwyczaić, bo już wiem, że będzie je bardzo trudno usunąć.
Troszkę jestem zawiedziona jego działaniem, a raczej jego brakiem.
Może sprawdza się w bardziej wymagających sytuacjach, ale ja nie polecam tego żelu.

Cena: 8zł/15ml

Karola

2 komentarze:

  1. też mam cienie pod oczami i nic na nie nie działa:( chyba trzeba się do tego przyzwyczaić :) ale może jakiś korektor pod makijaż dałby radę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety od zawsze mam "syndrom pandy" jeżeli chodzi o cienie. Jedyny krem jaki faktycznie działał u mnie to Cernor XO z Aurigi... tylko drogi on jest :/

    OdpowiedzUsuń