czwartek, 20 września 2012

Śródziemnomorska odżywcza maseczka do włosów z oliwką.

Witajcie!
Mam dzisiaj dla Was recenzję maseczki do włosów z Avon'u.
Jest to śródziemnomorska odżywcza maseczka do włosów z oliwką Planet Spa.


Kilka słów od producenta:
"Intensywnie nawilżający preparat przeznaczony dla wszystkich typów włosów. Sprawia, że włosy są łatwiejsze do ułożenia, miękkie i lśniące. 
Sposób użycia:
Po umyciu włosów szamponem, wmasować obfitą ilość kosmetyku we włosy. Pozostawić na 10 minut, a następnie spłukać. Stosować raz w tygodniu."

Produkt zamknięty jest w duże, zakręcane, wygodne w użyciu opakowanie. Można wydobyć z niego taką ilość kosmetyku jaką potrzebujemy. Maseczka ma dość gęstą konsystencję, jest jasno zielonej barwy, ma bardzo przyjemny zapach - dla mnie jest obłędny:D
Maseczkę należy nakładać na osuszone ręcznikiem włosy, bo jeśli włosy są zbyt mokre to maseczka może spływać. Producent zaleca trzymać ją ok 10 minut, ja trzymam ją ok 15-20 minut, żeby jeszcze bardziej odżywić i nawilżyć moje włosy. 
Po użyciu włosy są miękkie, delikatne, nawilżone, łatwiej się je rozczesuje i układa. 
Produkt jest bardzo wydajny.


Jest to mój kolejny MUST HAVE!
Do maseczki powracam co jakiś czas i każdemu ją polecam. Oprócz dość wysokiej ceny, maseczka ma same zalety. 
A Wy czego używacie do nawilżenia i odżywienia swoich włosów? 

Cena: 38,90zł/200ml
Cena w promocji: ok 20 zł

Karola



1 komentarz:

  1. Kosmetykomaniaczka20 września 2012 18:59

    Też ją lubię;)
    Lubię moje włosy po jej użyciu, są wtedy takie miękkie i gładziutkie aj;)

    OdpowiedzUsuń