wtorek, 25 września 2012

Szampon SebaMed - nic nadzwyczajnego.

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu SebaMed. 
Szampon zamknięty jest w wygodną w użyciu buteleczkę z zamknięciem typu 'click'.
Kosmetyk ma gęstą, przeźroczystą konsystencję. Zapach? Hmm, bardzo specyficzny i mówiąc szczerze, drażni mnie on. Niestety długo utrzymuje się na włosach.
Szampon jest gęsty, ale niestety mało wydajny. Bardzo słabo się pieni. Ogólnie ciężko myło mi się nim moje długie włosy (chyba przyzwyczaiłam się do dobrze pieniących się szamponów). 
Po umyciu strasznie ciężko było mi rozczesać włosy. Nie zauważyłam żadnej różnicy, jakie moje włosy były takie są. Dalej się przetłuszczają na drugi dzień po umyciu. 
Plusem jest to, że nie wysusza skóry głowy, więc nie ma obaw co do powstania łupieżu. 
Skład dla zainteresowanych:
Niestety ten szampon nie jest dla mnie.


Karola

3 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że są szampony tej firmy...
    Ile on kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ok 20zł za 200ml, ale nie mam pojęcia gdzie go w Polsce kupić, mój jest z Niemiec.

      Usuń
  2. używałaś coś jeszcze z sebamed?

    OdpowiedzUsuń