poniedziałek, 24 września 2012

Naturalny tonik do twarzy Alverde

Cześć!
Mam dla Was kolejną recenzję, tym razem toniku do twarzy Alverde.
Dostałam miniwersję tego kosmetyku od siostry i muszę przyznać, że jestem nim zachwycona.
Kilka słów producenta:
"Tonik do twarzy zapobiegający podrażnieniom skóry i pomagający w walce z drobnymi nierównościami. Działa matująco, antybakteryjnie i ściąga pory. Zapewnia odświeżoną cerę i przygotowuje ją na kolejną pielęgnacje.
Przed użyciem wstrząsnąć."
Produkt znajduje się małej (50 ml), poręcznej buteleczce z zamknięciem typu 'click'.
Jak na tonik to ma bardzo oryginalny kolor, jest zbliżony do koloru podkładu. Co do zapachu, to pachnie jak ziemia zmieszana z alkoholem, czyli nie jest dość przyjemny, ale po nałożeniu na twarz bardzo szybko wietrzeje.
Jest to bardzo fajny i niedrogi tonik. Po użyciu cera jest odświeżona, zmatowiona i wygładzona. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Mimo zawartości alkoholu tonik nie wysusza cery, wręcz przeciwnie. Odnoszę wrażenie, że jest ona delikatnie nawilżona.
Jeszcze jednym dużym plusem jest to, że tonik nie podrażnił mnie, ani nie uczulił.
A tutaj skład:
Tak samo jak naturalny krem myjący (z tej samej wersji) z czystym sumieniem polecam.

Karola

3 komentarze:

  1. Ma fajny kolor:) Wiesz może gdzie można go zakupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Coś obiło mi się o uszy, że nie jest on dostępny w Polsce, ale jeśli chcesz szukać to popatrz w Rossmannie:)

      Usuń
  2. szkoda, że trudno dostępny w Pl...

    OdpowiedzUsuń