piątek, 3 sierpnia 2012

Glicerynowy krem do rąk


Dzisiaj mam wenę na pisanie :D
Teraz opiszę glicerynowy krem do rąk z ekstraktem bawełny o zapachu konwaliowym CZTERY PORY ROKU. 
Nie mam zbyt wielkich problemów ze skórą dłoni, więc też nie mam nie wiadomo jakich wymagań. Jedynie czego oczekuję od kremów to tego, żeby dobrze nawilżały i szybko się wchłaniały, zapach to jedynie dodatek. 
Krem znajduje się w poręcznej tubie z zatrzaskowym zamknięciem.
Produkt  ma przyjemny konwaliowy zapach, dla mnie bardzo przyjemny, jest koloru białego. Konsystencja kremu jest lekka i nietłusta 

Krem łatwo rozsmarowuje się na dłoniach, szybko się wchłania i sprawia, że skóra jest gładka i miła w dotyku. Z nawilżaniem też nie jest najgorzej. Niestety nie utrzymuje się ono zbyt długo, no ale za taką cenę nie wszystko musi być idealne:)
Jest bardzo wydajny, już odrobina wystarcza na całe dłonie. Trzeba uważać żeby go za dużo nie nałożyć, bo wtedy długo się wchłania, a dłonie są tłuste.
Np. ta ilość to o wiele za dużo, wystarczy już ok 1/3 ilości tego co tutaj pokazałam.

Skład:
Stosowaliście? Jakie odczucia macie względem tego kremu?

Cena ok 3-4zł/130ml

Karola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz