środa, 3 października 2012

Szybkoschnący lakier do paznokci Art Orange

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z moją opinią o lakierze Art Orange z Avon. 
Lakier jest koloru pomarańczowego, ale nie jest to typowy pomarańcz tylko raczej 'brudny' bądź 'rdzawy' pomarańcz. 
Malowało się bardzo dobrze, lakier nie smuży i nie rozlewa się po skórkach. Już jedna warstwa wystarcza, aby dokładnie pokryć płytkę paznokcia. Jednak ja z przyzwyczajenia nałożyłam dwie. 
Co do trwałości to jeszcze dam znać i zaktualizuję notkę. 

Cena ok 13zł/12ml

Karola

3 komentarze:

  1. Sympatyczny kolorek. Nie mam lakierów tej firmy...
    A z tego co piszesz jest dobry i myślę, że będzie służył doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie korzystałam z lakierów z firmy Avon, ale chyba nadszedł czas, aby się skusić :)

    OdpowiedzUsuń